Ágazati hírek2019-06-12T21:35:14+02:00

Ilyen volt az ünnepi megemlékezés Pécsen

2019. október 24.|

A megye szinte összes városában megemlékezést tartottak a nemzeti ünnep alkalmából. Pécsen koszorúzással tisztelegtek az 1956-os forradalom és szabadságharc hősei előtt a Színház téren az 56-os Munkástanács emlékműnél. Az ünnepségen Perényi József, a Mecseki Munkástanácsok Szövetségének elnöke idézte fel a forradalom főbb eseményeit és baranyai vonatkozásait.

Levél Dávid Ilonának, a Volánbusz Zrt. elnök-vezérigazgatójának

2019. október 3.|

Tisztelt Elnök-vezérigazgató Asszony! Tudomásunkra jutott, hogy várhatóan október 10-én a Volánbusz Zrt. humánerőforrás szakterülete egyeztetést kezdeményez a Kollektív Szerződés kapcsán, a tárgyalás folyamatában szerephez jutó szakszervezetek (szövetségek) vezetőivel.

Wellness a buszon

2019. szeptember 30.|

Egy 2005-ös EU-s szabályozás szerint élőállat szállítása 38 Celsiusnál melegebb helyen nem engedélyezett. A homo sapiens vajon az élőlények hierarchiájában hova sorolható, ha a közösségi közlekedés rendszerét nézzük? Ugyanis ezen a nyáron számtalanszor 40 Celsiust bőven meghaladó hőmérsékletű buszokon élvezhettük a csoportos izzadás állapotát, mintegy „wellness szolgáltatásként”.

Emlékeztető a Közúti Közlekedési Szakszervezet (KKSZ) által a VOLÁNBUSZ Zrt. Elnök-vezérigazgatójának címzett levélre válaszul megtartott konzultáciról

2019. július 24.|

Bánhidi-Nagy Attila köszöntötte a résztvevőket a Közúti Közlekedési Szakszervezet (továbbiakban KKSZ) által a VOLÁNBUSZ Zrt. Elnök-vezérigazgatójának címzett, 2019.07.04-én kelt levelére válaszul megszervezett konzultáción. Ismertette, hogy Elnök-vezérigazgató Asszony felhatalmazása alapján, a nevében és megbízásából ad tájékoztatást.

KMSZ: a Volánok átszervezésével a megyék szerepe nem csökkenhet

2019. július 18.|

A Közlekedési Munkástanácsok Szövetsége (KMSZ) ellentmondásosnak tartja, hogy, amikor javában zajlik a Volánok átszervezése, egyesek sikertörténetként próbálják beállítani az átszervezendő régiós modellt. A KMSZ felteszi a kérdést, amennyiben ez igaz, akkor miért kell most újból átszervezni a közúti közösségi közlekedés struktúráját? Október 1-jétől már a hét regionális társaság összeolvadásával egy gigaméretű cég szolgáltat a közlekedési piacon.

Vissza az elejére!